Minigolf ..

I eftermiddags kom Robert, Sandra & Ryan hit. Åkte ner och spelade minigolf. Förlorade (som vanligt) och jag skojar helt ärligt inte om jag säger att min boll flög ut från banan på 15 av 18 banor.. Helt sjukt! Vissa skulle den inte ens kunna komma ut på...
Nattis tyckte det var kul att spela typ två banor sedan gick hon och tjatade om glass och lekte på banorna tills vi var klara. Haha.
Sen blev det glassmys i solen innan vi åkte till mamma och pappas jobb för att bjuda hit dom på mat eftersom pappa fyller år imorgon.
Så vi handlade massa gott att grilla, halloumiost med lindad bacon runt, fläskytterfile, kassler, god sallad, massa såser, potatissallad, mimosasallad och kryddade skruvstrips. Riktigt jävla gott och alla blev proppmätta.
Nattis har varit uppe i helvarv idag så hon stimmade som mest efter maten, var överallt och ingenstans.
Nu ligger hon och sover sött bredvid mig. Imorgon hinner vi mysa lite innan hon åker till Robbin och jag ska jobba.
Ska allt pussa på henne lite extra. <3

Nä, nu ska jag se om tantan i dörren bredvid vill röka innan jag tar natten jag med.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0