Sjukstuga ..

I veckan fick vi veta hur det gick på våra prov och båda hade gått kanon för mig. Så skönt!

I fredags åkte Nattis till sin far och för min del blev det Harrys med Joje, Amanda, Malin & Alexandra. Hade jättekul tills jag fick en dundrande huvudvärk. Ville bara åka hem och sova. Började frysa som en gnu också.
Så hela natten låg jag och skakade under mitt täcke och gårdagen bestod av feber. Låg under täcket hela dagen. Efter sista alvedonen vid sextiden så började jag svettas som fan istället.
Joje kom hit och höll mig sällskap, åt honungsmelon, chips & dip och kollade på melodifestivalen. Kollade även en film som började efter på fyran med.
Sen somnade jag ganska direkt.

Idag vaknade jag och var spänd runt hela näsan och fortfarande skallebank. Dock ingen feber än så länge. Tjock i halsen har jag med blivit. Känns typ som jag har något i gommen.
Tur att Nattis har varit hos sin pappa denna helgen för här hemma hade hon inte haft roligt med sin tråkiga/sjuka mamma.
Får hoppas det lättar lite så att jag inte missar skolan.

På tal om skolan, fick veta vart vi skulle ha våra praktiker. Jag fick först hemtjänsten i Reftele men fanns en plats ledig i Ss så jag fick den istället. Så ska ha min praktik på hagagården. Väldigt nöjd. Kommer jobba där vecka 13-16. Förhoppningsvis kan jag få sommarjobb där också. Hade varit helt awesome!

Idag ska jag städa och tvätta. Eller ja, diska och tvätta iallafall. Får se om jag pallar av att städa hela lägenheten. Ska slänga i mig lite Ipren och hoppas på att huvudet lättar lite.
Sen blir det såklart massa mys med mitt älskade hjärta när hon kommer. <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0