Härligt ..

Natten till fredag satte hostan igång rejält, varit förkyld och haft lite hosta hela veckan men inte lidit av det.
Hostade mig igenom natten och jobbdagen. Väl hemma var jag helt slut.
Så igår blev inget bus, bara mys & lek.

Inatt hostade jag ingenting och har sovit hela natten utan att vakna. Sover väldigt oroligt när jag jobbar/går i skolan. Antagligen för att jag är rädd för att försova mig. Så brukar alltid vakna flera gånger per natt då.
Så var oerhört skönt att få en natt med oavbruten sömn och dessutom få sova till tjugo över åtta. Höhö.

Idag har vi badat, varit och fikat med fina Malin på Göstas, handlat och om en stund blir det tacomys.

På sommarjobbsfronten vet jag inte riktigt hur det blir ännu, har fått några lovande ord från ett annat ställe nu med iallafall så förhoppningsvis blir det på något av ställena iallafall.

Trivs så himla bra på min praktikplats. Både personal och de som bor där är toppen! Känns verkligen kul att gå dit och dagarna går fort.
Nästa vecka blir nog dock lite tuffare. Jobbar mån-tors och lör-sön. Så ledig en dag på hela veckan. Valde dock själv att jobba torsdagen också då jag egentligen är ledig då. Men ville ta igen ena dagen jag var borta när jag var magsjuk. Så har jag bara en dag till att ta igen sen. Se om man kan ta den nu när det är så mycket helgdagar och klämdagar framöver.

Nu ska jag försöka få min huligan till att plocka upp efter sig. Ser ut som bomben har slagit ner här... Haha!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0