hosta ..

Nattis har hostat ganska rejält inatt. Vaknade flera gånger stackarn. <3
Idag har vi inte gjort allt för mycket, varit supertrötta båda två så har mest tagit det lugnt och myst.

Tvingade med bror ner till affären innan med.
Bjöd på mat som tack för sällskapet. Haha.

Har köpt en "cykel" till hjärtat idag med, trehjuling med styrstång och "fallskydd" eller vad det heter.
Hon kommer nog älska den eftersom hon hade världens största leende när hon fick prova den Leon hade med sig.
Står just nu hos broder Jimmy i Gvd. Så får se när jag kan ta hem den.


Fick till en fin bild på våra händer idag. Tänk vad en mobilkamera & ett "program" där man ändrar ljusinställningarna och färgen kan göra.
Tycker den blev riktigt fin, utstrålar kärlek!
Så denna ska jag nog skriva ut och sätta i en ram på väggen.
"Kärlek som inte går att sätta ord på" <3

Får se om det blir dagis för hjärtat imorgon, hon har redan haft några hostattacker sen jag la henne så återstår att se hur natten ser ut. Min lilla plutt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0