pain ..

Var riktigt trött när larmet ringde imorse. Snoozade två gånger, fy mig!
Sen väcka pluttis som skulle till dagis.
Har äckligt jävla ont i magen idag. Kom på varför med. Den där förbannade lingonveckan.
HATAR att vara tjej ibland. Efter förlossningen har jag börjat få riktigt ont i magen och det går upp i hela bröstet precis innan den ska komma. Hade det inte varit för att jag vill ha fler barn i framtiden så hade jag fan ta mig steriliserat mig eller något för att få slippa skiten..
Sån jävla onödig grej. Jag menar, come on Gud! Kunde du inte ha kommit på någon bättre effekt för att få allt att fungera ändå? Äckligt är det med!

Haha, nä nu ska jag sluta sura.
Om en timma ska jag till Gvd med Paddis. Sen hem och förhoppningsvis hinna plocka lite innan hjärtat ska hämtas.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0