sommar ..

Istället för att ursäkta mig för att jag inte skrivit på länge så kommer jag bara låtsas som ingenting..
Nästan iallafall.. Haha. Hej förresten!

Hänt en massa, massa, massa sen sist. :)

- Haft avslutning med mammagruppen i Falkenberg, var där från måndagen till torsdagen. Riktigt mysigt och jag kommer sakna mammagruppen. :(

- Firat midsommar i Halmstad på vårt kära Hagön. Ja, jag kan säga vårt nu eftersom Nattis älskade husvagnslivet. :D Vi blev kvar där en vecka innan vi åkte hem igen. :) Ida kom även dit på måndagen och stannade till torsdagen. :) Himla mysig vecka!

- Nattis har varit jättesjuk. Eller ja, för mig har hon det. :P
39,5 i feber, lös i magen sedan torsdagen (försvann helt idag), matvägrade och drack knappt på hela lördagen, blivit bättre för varje dag. Men äter fortfarande inte som hon ska, eller haha. Mindre än matvraket brukar äta kan vi säga. :D

- Jag har varit med om en skräckupplevelse. Skalbagge krypandes mot ansiktet i ett mörkt vardagsrum säger väl allt? Slutade iallafall med mord, hade foppatofflen som mordvapen..

- Nattis premiärbadade i havet när vi var i Halmstad, var väldigt omtyckt och hon promenerade runt där. (Jag höll henne i händerna så ni inte tror att hon redan börjat gå också)


MASSA, MASSA KÄRLEK TILL DIG HJÄRTAT!!!

- Nattis har krupit! Krypit, krypt? Äh vafan ni fattar iallafall.. Första gången hos sin pappa för några veckor sedan.
Andra gången när vi var i Halmstad och bara Ida såg. Nästan direkt efter visade hon mig också. :D Snacka om att man är lagom stolt i ett sådant ögonblick!! <3


Ja det var väl en kort (?) uppdatering. I helgen hoppas jag på att det blir Halmstad igen, då en stooor del av familjen ska dit. :D Och inte vill vi ju missa det! Så om det går som jag vill så åker vi ner på fredagen och stannar så länge som möjligt. Som sagt, vi älskar Hagön!

Nu börjar snuttan gny där inne i sovrummet så nu är det vällingdags! Ciao bellas ;*
Fam Skåne
2011-07-06 @ 13:14:57

Ska bli kul att se er igen, var ju länge sen nu...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0