påskhelgen ..

Hejhopp! :)

Har haft en underbar påskhelg, mestadels med min lilla tös. :D

Torsdags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde faktiskt. :P
Men fredagen blev det iallafall att sitta ute i solen hela dagen och på kvällen blev det grillning hos Hann & Robbin med massa trevligt folk, spelade även kubb på kvällen och vårt lag vann alla gånger. :D

Även lördagen spenderades ute i solen och Nattis skulle till Robbin.
Men istället för att hon gick dit själv så följde jag med och vi grillade även då. :)
Så fick busa och mysa med henne även ifall hon var hos pappa. :D
Kändes dock jäkligt mysko att gå hem utan henne. :P
Gick och la mig halv ett och vaknade utvilad som fasen vid halv tio. :D

På söndagen gick jag bort till min lilla flicka igen vid elva. :D
Vi följde med Hanna, Linnea & barnen bort till åtterråsskolans lekplats(er). :)
Sen satt vi i solen resten av dagen. :P

(Man har ju fått sig en rätt fin bränna nu, i like!!)

Igår kom familjen Bor, familjen Värnamo & familjen Burseryd och även min morbror och hans damsällskap. ;D
Satt ett par timmar på lite filtar ute i solen innan dom begav sig hemåt. :)
På kvällen kom Paddis och hämtade oss, blev grillning hemma hos henne & Marita. :D
Nattis var på jättekul humör så hon fick Marita att skratta så tårarna sprutade. :P Haha!
Sen var hon extra nöjd när hon fick smaka på mina kroketter. ;D
Efter maten åkte vi hem hit och kollade på film. :)
Himla mysig kväll!

Idag ser det ut att bli ännu en solig dag. :)
Om lite mer än en timma ska vi promenera bort till Hanna & Robbin på födelsedagsfika eftersom Robbin fyller år idag. :P Blir en jäkla onyttig frukost. :D Haha!
Sen får vi se vad vi hittar på resten utav dagen. :D

Nu är Nattis uttråkad så nu får jag ta henne, haj!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0