bra dag ..

Hallu. =))

Dagen har varit bra och fortsätter likadant. =)
Började med kaffe hos Gullan när jag hade vaknat. =)
Satt där borta i ett par timmar och tjötade innan jag begav mig hem igen.

Vid fyra kom Paui upp och har varit här tills nyss när hon skulle iväg på volleyboll. =)
Alltid lika mysigt att träffa henne! <3

Sen ville Padde ha matsällskap så kvällen ska spenderas hos henne. =D
Blir nog att vi kollar på idol också, om vi har tur. ;D haha.
Sen är det ju kungarna av tylösand ikväll också, sjuka människor men fan så kul att kolla på! :P

Cornelia skulle komma förbi idag med en snabbis, men har inte hört något nu på ett bra tag så får väl se om hon dyker upp eller inte. =) Hoppas kan man ju för det var ju ett bra tag sen man träffade henne. =)

Imorgon blir också att träffa massa folk. =)
Blir kaffetjöt med Hennie på förmiddagen och på kvällen blir det tjejmys hos Johanna.M. =))

Nä, det var allt för idag gott folk! =)
Linda
2010-09-29 @ 19:44:47
URL: http://lindabjuvander.blogg.se/

Om du tycker att Kungarna från tylösand är sjukt ska du se Jockiboi's blogg ;p han är helt galen. Jockiboi.se

Hennie
2010-09-30 @ 01:17:51
URL: http://henniiie.wordpress.com

Haha sociala milla! ;) du får berätta om "kungarna" imorn då jag missade avsnittet idag :p




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0