vakna ledsen ..

Godkväll snyggingar!

Fortfarande inte hänt något som ni förstår.. Tråkigt värre.
Kommer vakna likadant imorgon, ledsen för att det inte har hänt något under natten. =(
Att slå upp ögonen och inte ha känt ett skit gör mig besviken.
Nåja, vet ju iallafall att bebis är hos mig inom kort. Får väl försöka se det så istället. :)

Har iallafall varit och badat med Hanna, Bell, Malin, Leon, Linnea & Max idag. :)
Skulle egentligen ut och promenera men hängde med och badade istället, det är ju rörelse det också.
Och bebis verkade gilla det iallafall, jäklar vad stim det blev såfort vattnet omslöt magen. :P

Efter badet blev det makaroner och köttfärssås och lite tjöt innan jag begav mig hemåt. =)
Så idag har tiden inte gått så sakta. =)

Nu har jag precis tagit en dusch, IGEN. Men är så skönt för revbenen med en varm dusch så har gjort det till en vana nu att duscha varmt som fan innan jag bäddar ner mig i sängen. :P

Min kära mami fick ingen födelsedagspresent idag. =( Lär ju inte ploppa ut bebis på den timman som är kvar av denna dagen ändå. :P

Så ja, next up; 13e. Hoppas!!! :)


Bild tagen nu ikväll. 40+1. <3

Nu ska jag käka lite glass och coctail samtidigt som jag ska kolla på 90210. =D
Nattinatti mina fina. ;*
Linda
2010-10-13 @ 07:54:35
URL: http://lindabjuvander.blogg.se/

bebis behöver vara kvar där inne ett tag till. H*n är inte redo än :)

felicia
2010-10-13 @ 19:28:21
URL: http://chickmama.blogg.se/

jag vaknade på natten och bara VISSTE att det skulle va NUUU typ , hoppas du får din lilla skrutt snart! det är det bästa som finns att få upp sitt lilla barn på magen! :D



ha det bäst & lycka till!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0