myshelg ..

Helgen har varit kanonmysig!! =)

Fredagen blev det ju god mat och idol hos Robbin & Hanna. =)

Igår kom först Kent, Hanna, Miranda & Rasmus hit. =) Rasmus var tokbusig och Miranda satt och gosade med Nathalie. =)
Sen gick vi bort till mami & papi där Daniela & Sandra också var. =) Vi beställde pizza allihopa och käkade och efter det begav sig alla. :P

När jag & Nattis kom hem så kom Hennie upp en stund. =) Satt och tjötade och sen var det dags för mig att ge Nattis mat innan vi skulle bli upphämtade för att åka till Bor. =)
Väl framme i Bor så blev det tacos och först ville inte Nattis sova så fick vänta med att äta. :P hihi.
När Hanna var klar så tog hon Nattis så jag kunde äta. =)
Efter maten blev det efterrätt och sen var det bara tjöt och mys resten av kvällen. =)
Dom andra tjejerna satt och pusslade men jag & Nattis låg bredvid och kollade på bara, båda var rätt trötta så höll till och med på att somna nån gång. :P
Hemfärd blev det inte förrens runt 12tiden och var trafikolycka på vägen hem också så blev lite fördröjning där också.
Väl hemma igen så somnade vi som två stockar båda två. =)

Idag har vi legat och halvsovit tills klockan var 12, givetvis en massa mys där i mellan slumringarna också. ;D <3
När vi väl gick upp så gjorde vi oss klara för besök av Frida & Katta. =)
Dom hade med sig både presenter till Nattis & fika. =)
Satt och tjötade ett bra tag och Nattis fick mysa massor med Katta. =D Frida vågade inte bara för att hon är så liten. =D hahah, sötnöt. =D

Nu kommer snart Mathilda upp en snabbis innan hon åker tillbaka till Norge igen. =)

Sen får vi se om det blir att träffa Cornelia ikväll eller inte, har inte hört något ännu iallafall. :P

Nä, nu ska jag sluta för nu kommer Mathilda vilken sekund som helst. :P Men hörs kanske senare ikväll. ;D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0