regnjävel ..

Godkväll mina vänner. =)

Inatt fick jag sova någorlunda bra, var inte dödstrött när jag vaknade iallafall. =)
Men sen när jag gick upp så blev jag deprimerad utav detta jävla skitvädret så gick och la mig i sängen i några timmar till.. -.-

Runt fem kom Ida och hämtade mig, så blev det mat & film hos henne. Mys! =)
Kom hem runt halv tio och då kom Michelle och hämtade ena fisungen som hon har hittat ett hem till ute på landet. =) Så nu är det bara Machmud kvar som ska hitta ett nytt hem. ;D
Så är det någon som vill ha eller vet någon som vill ha en liten kille på 12 veckor så säg till. =D


Här är bild på Machmud (Ja man får byta namn! HAHA)
__________________________________________________

Lite senare kom Hennie hit på en kopp kaffe och tjat, satt ute ett bra tag innan det började bli kallt och hon skulle hem. =) Var trevligt iallafall. :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig tänkte jag, hoppas på liiiiiite bättre väder imorgon. Skippa regnet iallafall!


- 77 dagar kvar tills du är beräknad, du anar inte hur mycket jag längtar efter dig! När jag kommer ha dig i min famn kommer jag släppa ALLT annat, inget kommer kunna stjäla uppmärksamheten ifrån dig.
Redan nu är du hela min värld hjärtat. <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0