emo ..

Nu har jag sovit i ytterligare fyra timmar.
Surprised? ;D

I morse blev jag väldigt emo från ingenstans.
Låg i sängen och mådde illa, då började jag lipa & tyckte synd om mig själv.
Hahaha, jag är för jävla rolig alltså!
Det var nästan så jag tänkte "det är så synd om mig" också..
Haha, nä mina hormoner börjar skrämma mig rejält nu! :P

Bestämde mig iallafall för att tappa upp ett varmt bad och få i mig en tallrik yoghurt.
Slog två flugor i en smäll, åt i badet.
Mådde faktiskt bättre efter. =)

Så nu ska jag försöka hålla mig vaken tills jag ska sova ikväll..
Så kanske jag får en hel natts sömn! =D wish me luck!
Hennie
2010-02-23 @ 15:26:30
URL: http://henniiie.blogg.se/

det gick inte att kommentera tidigare inlägg så jag skriver här istället :P

Min svägerska är sjukt trött hela tiden :O Hon sov hela sin fritid då hon inte jobbade i princip :O Så var glad på ett vis att du slipper masa dig iväg till en fabrik varje dag o jobba 8-10 timmar :P hehe. Ett underbart helvete man har att se fram emot sen ;D haha.



jag tycker alltid synd om mig själv och gråter en skvätt när jag mår illa ;P Jag verkligen hatar illamående. och jag har det rätt ofta med. Så jag lipar ofta ;D haha.

inget onormalt?! (A) haha :P

Louise
2010-02-23 @ 16:33:55
URL: http://louise-chacinski.blogspot.com

Kunde inte kommentera på ditt förra inlägg av nån konstig anledning. Men svar på din fråga om trötthet under graviditeten så var jag ständigt trött oxå. Man blir väldigt trött i början av graviditeten och är helt normalt =)



Hoppas du mår bra annars!

Linda
2010-02-23 @ 21:02:10
URL: http://lindabjuvander.blogg.se/

jag var trött HELA tiden ..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0