soffa ..

Godkväll snyggingar! =)

Idag har det varit full rulle sedan klockan elva. :P
Har hjälpt Sandra och köra ut det mesta av hennes grejer.
Hon bjöd även på pizza. =)
Sen var vi i Anderstorp och hämtade min nya soffa. =)
ÄLSKAR DEN! Världens skönaste soffa är det. Kommer bo i den. =D haha.

När jag väl kom hem runt halv åttatiden så kom Joje & Padde upp. =)
Tjatade en massa sen kollade vi på farsan. (igen!) Haha, förjävla rolig är den. ;D

Joje ska sova här inatt så nu blir det tvmys och sen sängen. =)
Imorgon ska jag till barnmorskan och lyssna på bebis hjärta, underbart! <3
Sen ska jag nog träffa Paui en runda också. =)

Nu ska jag vara social mot min kära vän! =D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0