memories lasts forever ..

Tänkte slänga upp lite gamla bilder, oldschool <3 hihi..


Haha, vilken liten plutt jag var här, påskafton 06.



Helkväll med Loys & Paui, Louise hade fest. riktigt rolig kväll! :) från 06.



En kväll I Gislaved, från 06 denna också :)



Jag & Johan på Gisledagarna 06.



Detta är verkligen saknade tider. Denna är från 05 eller 06 :)



Jag & Loysan innan skumpartyt 06 ;D



Jag & Paui innan mejeriet i början på 06, det var grymt mycket urringat här ja. HAHAHA!



Jag & Frida på avslutningsfesten i 9an :P



Midsommarafton 06 =) miss you guys! <3



Jag & Hanna i Pauis stuga sommarn 06 =)



Jag & Ida på rixfm i halmstad sommarn 06 =)



Gabis fest 05 eller 06 =))



Jag & Paulina påväg till Anderstorp våren 06 =)



Hihih, jag & Dijk sommarn 06. Gud vad jag känner mig blek när jag ser denna :p


Minnen är något bland det bästa jag vet, älskar minnen!
Särskilt när dom finns på bild också, härligt!

Bjuder på gamla på bara mig någon annan dag ;D
Nu ska jag & baby äta någonting. Hungrig som en varg!

ciao ;*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0