better place ..

Har suttit och grejat med min Ipod nu, och tro mig. Jag hatar Itunes -.-
Det går så fruktansvärt segt så det finns inte. Jag fattar inte ett skit heller.
Så jag lät varenda låtjävel på datorn vara kvar på den, så nu kommer det skitlåtar varannan låt -.-
jaja, i will survive.
Nu sitter jag med hörlurarna i och musiken på högsta volym.
Skulle inte förvåna mig om ni inte förstår vad jag skriver,
för det är faktiskt svårt att skriva sammanhängande när man inte ens hör sig själv tänka :P

Anyway, idag var jag&baby ute och busade med Baloo, kastade boll och han var som galen!
Sen var vi ute i ca en halvtimma med grannen bredvid, jättetrevlig tjej! :)
Hon är runt 30års åldern, men det kan man absolut inte tro.
Hon är ungefär lika ungdomlig som jag =)
Senare nu på kvällen kom hon förbi och visade mig hennes nya skor hon hade köpt,
haha, vi har ju skor & kläder gemensamt iaf ;D

Imorgon ska jag&baby antagligen följa med henne ner till klädhörnan, det är 70 % rabatt där nu ;o
Ska även ta en fika någon dag.
Aldrig fel med trevliga grannar, särskilt inte när man har gemensamma intressen och båda går hemma om dagarna.
Hon har dessutom 3 små ungar, riktigt söta :) Har dock inte träffat pojken.
Men dom 2 flickorna var ute med oss innan, dom var som galna i katterna. hihi =)

Jaja, nog om min granne, haha det är nog bara jag som tycker det är lite skoj :D
Nu ska jag fortsätta lyssna på " LIFE IS LIFE, NANANANANA !!! "
åh, blir så pepp! vill ha lördag nununu!

natti sötnosar ;*


Louise
2009-01-28 @ 19:04:34
URL: http://hannalouiise.blogg.se/

Vem är hon?! inte sofia va ?!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0