Så litet, men så mycket skit ..

ikväll har ida varit hos oss :)
suttit vid datorn och nördat oss allihopa ..
Sen blev det färgning av mitt hår också ,
så nu är utväxten borta igen.. tack ida =)

robbin kom precis in efter att ha varit ute med Baloo.
och två tjejkompisar till mig har varit nära på att bli antastade typ :S
i lilla smålandsstenar händer det mer än i en storstad känns det som.
och det är säkert sant om man jämför antal invånare och boyta mellan städerna :s
får hoppas att det inte var allt för allvarligt, tänker på er <3

Imorgon bär det av till malmö :)
först till värnamo 13,o2.
Handla present till bror, hem till robert och göra oss iordning :p
Sedan åker vi bil till malmö, och direkt när vi är framme så börjar partajet! :D
detaljer jag hört från hanna så lär det bli riktigt riktigt skoj! :D
och kent fyller 30 om 8 dagar O.o
det är hiskeligt vad tiden går snabbt!

nähä, nu ska jag kolla nåt gossipgirl avsnitt och småpacka lite.
Sedan blir det sängen!

hej så länge!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0