sorgens dag ..

idag är ingen bra dag. idag är en dålig dag!
det första jag får höra när jag vaknar är att en väns mamma gick bort idag.
kan inte ens föreställa mig hur dåligt ni mår nu, och vännen, vi finns här för dig <3
Du ska veta att du inte ska behöva gå igenom detta själv. Det ska ingen behöva!
varför ska personer som förtjänar det minst försvinna? =/

inte nog med det fick jag veta att min farbrors cancer är allvarligare än dom trodde.  "/
bara att hoppas på det bästa där med.

och syster, keep on tryin'. Jag håller både tummar & tår! <3

annars har det inte hänt allt för mycket idag.
Tvättat, städat lite, massa rundor med baloo.

jag höll på att börja gråta innan, jag känner inte ens min väns mor.
men det var grejen, alla dessa grejer blev för mycket på en gång.
Höll det tillbaka, för vill inte behöva förklara varför jag gråter.
jag är en känslig människa, jag gråter lätt. Ibland utan anledning.
usch, alla dessa känslor.

imorgon ska vi till skolan och prata med linda & få våra datorer.
och nu ska jag kolla desperatehousewives.
nighty!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0