goatings ..

Haha , mycket getingar nu för tiden ^^
Selma är ju en jävla getinghunter :-D
Och idag var jag & fikade hos Therese med henne & daniela :p
Då hade dom jättekul åt att jag inte fattade riktigt ..
En geting kom till mitt glas med päronsaft ..
Daniela; Getingar gillar ju päronsaft ..
Jag; Jaha , gillar dom inte iste? (dom drack det)
och dom börjar asgarva ..
fattar inte poängen fortfarande :p men jaja.

Har även duschat brallan idag, haha stackarn gillar inte det :p
Så han försökte springa ut ur duschen så halkade han hela tiden ^^

Selma, Sead, Bob & Emelie va här nyss en liten stund :p
Haha, vi kom på att JerrySpringer borde finnas i Smålandsstenar,
hade funnits många grejer som hade varit askul att se ;) hahahaha.

baby sitter o spelar cs (ovanligt) :p
Han har varit osocial idag :c
Ska snart tvinga på han lite mys.
Haha , som att det ska behövas ? :o
närrå, han är så söt så <3

sugen på att dra ut te skärshult nån dag snart ..
riktigt fint där :))

jaja , nu ska jag kolla tv :)

till nästa gång;
ta hand om dig & varandra!


Over and out/
Millz'



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0