to good to deny it ..

Ja fyfan va jag är bra ;D
Vaknade halv sju idag, helt av mig själv.
Har fått tjing på det där med att inte sova bort hela dagarna nu :D

Sitter i soffan o lyssnar på girlicious låtar ..
Baby sitter jämte o spelar mario fotboll typ :p

Igår var Minna & Elving här, fikade lite & tjötade (:
dock var dom tvungna att åka hem rätt snabbt igen eftersom deras sista buss gick ..
får ses snart igen!

Klippte mitt hår igår med, topparna & klippte upp det rätt mycket..
Får väl duga, vill bara ha tillbaka mitt långa fina hår ;c

Sedan kom Ines & Padde upp, jag lagade mat till alla ..
Blev spagetti & köttfärssås , slinker alltid ner :p
Därefter satt vi och var allmänt trötta vilket resulterar i jättedålig humor och mycket skratt ..

Idag blir det nog lite partaj , är på humör för det kan jag lova!
Åka till Värnamo? Stanna i Ss?
Har inte en aning, får se vad kvällen bjuder på ..

Nu sitter baby & gormar för tvspelet gjorde mål på honom.
Och nu åkte dosan i golvet, HAHA!
han är riktigt dålig förlorare kan jag lova er ..

Jaja , nu ska jag hitta på nåt annat !

Peace n' love /

Anonym
2008-08-27 @ 14:06:39

kooooom igen då! blogga mera ;P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0