jag lever ..

Long time, no see. Skjutit på att skriva hela tiden eftersom det har gått så lång tid och då finns det mycket att berätta. Haha. Blir ju dock inte bättre av att vänta eftersom det händer ännu mer då.
Nåväl. Jag är färdigutbildad undersköterska, i did it!
Har jobbat natt hela sommaren och efter sommarschemat så har jag jobbat massa extra för folk som är sjuka, har semester osv. Så har inte hunnit känna av att det har blivit tomt efter skolan ännu. Har haft fullt upp att göra ändå.
Har även börjat läsa på distans nu så att jag blir högskolebehörig sen. Skönt att kunna göra det vid sidan om och kunna jobba samtidigt.
Vår sommar har iallafall varit helt jäkla underbar! Trots att jag jobbade mer än heltid natt så har vi hunnit med så mycket. Man tog verkligen vara på de dagarna man var ledig. Nattis har varit på Astrid Lindgrens värld med Jenny och Fredde. Vi hann med Äventyslandet och chappen. Sedan har hon ju hittat på roligheter med sin pappa också så hon har verkligen hunnit med massor i sommar. Spenderat mycket ledig tid nere i Tylösand, både själv och med Nattis. ÄLSKAR det stället!
Värnamodagarna är även avklarade för i år, tredje året i rad jag åker dit för att spendera helgen med de gänget där. Blev en kanonhelg!
 
Klippte av mig håret i måndags, så nu har jag page igen. Himla skönt att bli av med allt det slitna håret.
 
Håller även på att göra om Nattis rum. Hon har fått ny säng, nya färger där inne och nu fattas bara skrivbordet köps nästnästa vecka. Kommer bli såå fint där inne!
Snart blir hon fyra år (!) En månad exakt kvar idag.. Helt ofattbart vad fort dessa åren har gått. Älskade lilla hjärtat!! <3 Hon blir förståndigare för var dag som går, älskar att föra en konversation med henne eftersom man faktiskt kan få en hel del kloka svar nu när hon förstår desto mer. Vi står varandra sååå nära! Hade inte bytt ut våran relation mot något i världen. Hoppas verkligen hon tyr sig såhär mycket till mig även när hon är en tonåring och kommer in i hela den perioden. Vill att vi alltid ska stå varandra nära och att hon ska kunna berätta precis allt för mig utan att behöva skämmas eller känna att hon inte kan. Min fina, fina Nathalie!! <3
 
Livet är helt jäkla underbart! Jag är lycklig!
 
Ska försöka bli duktigare med att uppdatera bloggen nu i fortsättningen.
Skönt att kunna skriva av sig också, har jag saknat!
Nu ska jag gå bort till Angelica och barnen där även Nattis befinner sig och leker med Abra.
Och så ska jag faktiskt gå ner och rösta sen, känns bra.
 
Hej på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0