Högan ..

Hallå foaks. =D

Sitter i Halmstad på Hagön och har precis fått i mig en härlig Hagönfrukost som jag kallar det. =)
Kom ner igår och då satte folket igång och dricka direkt. :P
Fick även min födelsedagspresent som legat här nere och väntat på mig sen jag fyllde år. :P
En rosa digitalkamera och ett minneskort på 4 gb. =D TACK MAMI & PAPI!! <3
Bilderna blir kanonbra så den lär ju komma till användning, särskilt när bebis kommer. =))

Nu har solen börjat smyga sig fram så ser ut som att det kan bli rätt fint väder idag. =D
Ikväll blir det antagligen att gå ut, är ju marinfestivalen här i Halmstad så lär ju vara jäkligt bra med folk. =)

Ska snart ringa Paui och se vad hon har för sig, hoppas vi hinner ses en stund. =D

Nä, nu ska jag gå ut och sätta mig igen, ha det förjävla fint! ;D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0