Sooova

Inne på natt 4/4 för denna veckan. Cirka 4 timmar kvar innan jag får åka hem och sova, jag är sååå redo för det! Haha. Dessa två sista nätterna har gått sååå sakta. Är väl bara för att man ser fram emot julledigheten nu. 

Igår, eller ja.. I fredags gick vi (HAHA, älskar att jag säger vi. För VI är ju gravida.) in i vecka 19. Så sjukt! Nästa vecka har jag gått halva tiden. Hittills har tiden bara flugit iväg. Värre blir det väl sen när man närmar sig. När en dag känns som en vecka istället.. 

(null)

Har dessutom känt hur bebis rör sig där inne fler gånger. Inte sparkar än, men man känner liksom aktivitet där inne. SÅ MYS! 

"Idag" efter jag har sovit så ska vi slå in alla julklappar, städa lite och sedan bege oss till Gislaved för uppersittarkväll hos systeryster. God mat, Bingo och trevligt sällskap. Minijul för kusinerna också. 
Mamma och pappa plockar med sig Nattis på vägen dit, så imorgon får jag hem min lilla snutta. Som jag saknat henne! 

Passar på och önskar er en god jul & ett gott nytt år nu. För jag har inte en susning OM eller när det bloggas igen. Höhö! Fred ut!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0