Here you go Becka ..

Tur jag har vänner som påminner mig om att blogga så att jag tar tag i det. Haha! 

Sist jag skrev så hoppades jag på att slippa magsjuka. Joooo men visst! Vaknade strax efter ett och spydde. Fick till slut somna om efter fyra igen...
Magen var som en berg och dalbana i princip hela dagen sedan. Dock slapp jag spy mer. Var helt matt i kroppen så jag la mig och sov på eftermiddagen. Vaknade efter typ två och en halv timma och magen hade lugnat ner sig rätt bra då, dock var jag så jäkla hungrig. Hade inte vågat äta något på hela dagen. Men jag testade lite ris och fick även behålla det. "Woho!" Haha. 
Fredagen spenderades hemma isolerad, haha. Försökte börja plugga lite på eftermiddagen. Gick ju dock sådääär. Samhäll är verkligen inte min grej. Lärde mig dock en hel del under helgen då även lördagen & söndagen bestod av plugg. 
Klämde även in ett biobesök på lördagkvällen tillsammans med Amanda & Johanna. 

På söndagen fick jag ju hem mitt hjärta igen. <3 







Hon lärde sig snabbt hur selfiesticken funkade. Hahah, sötnöt! 

Denna veckan har bestått av påskpyssel, lek med Abra & Caspian (och Angelica) haha. Besök av Hennie & Kim, ett pass på jobbet som servicepersonal (haha, ångesten innan det passet då man skulle göra gröt till alla boende där och man har gjort gröt en gång i hela sitt liv innan) Varit hos Therese där även Daniela och barnen befann sig (dock fick Therese åka tillbaka till Lund dagen efter igen, men snaaaaart så! Tummarna hålls för denna vecka! <3) Har fått ryck och rensat både toaskåp,hyllor och garderober. Skönt när man får lite produktiva ryck ibland också. Haha. 
I torsdags åkte hjärtat till Robbin & Hanna. Kör torsdag till torsdag denna gång. Först för att de ville byta helg, men sen behövde de inte det men då hade vi ju redan gjort planer för nästa helg så vi körde så nu ändå. Så äntligen får jag ha påskhelgen! Hihi. Inte haft det på lääänge då den oftast infallit på en jämn helg (om den nu inte gör det varje år?) nae, religion är inte heller min starka sida.. Haha. 
Becka kom iallafall hit en sväng på kvällen. Sedan kom Sebbe & Linus eftersom de ville ha mat. Haha. Så slängde ihop lite spagetti och köttfärssås, dög nog eftersom hela såsen tog slut. (Brukar bli bra mycket sås över annars. Haha)
När de hade gått så dök Paui upp. Hon hade varit på jobbmiddag. Så vi satt och tjatade i flera timmar. Klockan hann nog bli närmre ett innan hon drog hem. Så då blev det nattinatt för mig med. 

Igår följde jag med pappa & Sebbe till Gvd en runda. Hittade dock ingenting. 
På kvällen kom Johanna & Amanda. Tog ett par cider. Johanna blev dock rätt så askalas. Gick in i väggen och grejer.. Hahaha! 






För min del blev det iallafall väldans lugnt. Så imorse klev jag upp och var pigg och mådde bra. Sedan ringde pappa och sa att de skulle till Halmstad en runda och jag behövde köpa skor till Ellies dop så jag följde med. 
Inveg även min nya vårjacka. Åh, är såå kär i den! 
I Halmstad blev det iallafall tre par skor och en byxdress till mig.

Orkade inte prova byxdressen så jag tog bara en ifall ifall och tänkte att jag kunde beställa de andra ifall den satt bra och var skön. (Fanns fler fina mönster) Tro fan att jag ÄLSKADE den och att de inte finns att beställa på deras hemsida! Buuuuh! Så hoppas innerligt att de får in de på nätet snart. 

Till Nattis blev det ett par jeggings, en T-shirt och tre klänningar.



Väl hemma i Smålandsstenar igen så hoppade jag av hos Becka. Där blev jag bjuden på latte (första gången ever som jag dricker annat än kaffe) hahaha. Men den var himla god faktiskt! Så ska nog sluta vara rädd för att testa nya grejer.. Haha.


Efter en stund hos Becka så kom Ida och plockade upp mig så att vi skulle bege oss och handla käk. Blev att vi gjorde skinkröra och baguetter, himla gott! Dock inget man käkar på första dejten som jag sa till Ida. Hahah. It's all over the place liksom! 
Sedan kollade vi på Beck, den var faktiskt bra. Och gunvald was back on track! Haha. 
Blev även lite glass, jordgubbar och glass en stund in i filmen. Gött! 

Efter att Ida hade åkt så satte jag på ett hart of dixie avsnitt. De fem sista minuterna fattar jag att det är någon sorts avslutning. VAD I SJÄLVASTE HELVETE??? Jag blir vansinnig om det inte kommer fler avsnitt!!! Jag älskar den serien! Nae. Det var fan deprimerande. 

Nu ligger jag nerbäddad i sängen och hade tänkt stänga mina blå alldeles strax.
Sååå, that was all for now. Haj!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0