Mysdag ..

Angelica, Abra och Caspian kom hit i eftermiddags. Fikade och barnen lekte en stund. Sedan gick vi hem till dem för att barnen skulle klabba med fingerfärdig och ansiktsfärg. De hade himla roligt och Nattis målade nog om sitt ansikte typ 5 gånger.. Haha. Till sist målade Angelica henne till en katt. Blev supersött!


Efter att barnen hade klabbat klart så fick vi hem hit allihopa igen för att käka middag. Alla barnen åt skitbra (ovanligt iallafall för Nattis) haha. 
Sedan lekte de en stund till innan vi sa hejdå. 

Haha, här står det om kvällens läggning.

Hahaha, lilla gumman.. Inte alls genomskådad. Men jag är inte den som är den. För min del får hon faktiskt sova i min säng och kommer få göra det så länge hon vill. Underbart att ha henne jämte sig hela natten. Även om hon kan ta upp bra med plats.. Haha. 

Förresten fick jag hem ena Nattis väggdekor idag med posten.

Så nu sitter Elsa på hennes vägg. Nattis var helnöjd och hjälpte till att klistra dit den. 

Nu ikväll har jag kollat på rakt in i hjärtat. Har varit både roligt och sorgligt att följa dessa människor och deras resor. Blir jobbigare att titta på en del grejer då man kan relatera till det själv eftersom man har närstående som går igenom "samma" tuffa resa. <3 
Tänker så på lilla Chelsea. Fina, fina Chelsea! Måtte det komma lite bra besked snart! <3

Ska snart hoppa ner i sängen jämte mitt hjärta. <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0