Laughter ..

Igår på dagen städade jag, tvättade och färgade Gullans hår. 
Sedan kom Paui & Linn hit. Blev god skinksallad & vitlöksbaguetter till käk. Pratade gamla minnen och även roliga historier. Skrattade så tårarna kom. Gud vad skönt det var att ha en sådan kväll! 
Efter Linn hade åkt hem så kollade jag & Paui på film och käkade jordgubbar och glass. Yummie! Sedan blev det såklart massa tjöt innan vi somnade.
Vaknade strax efter nio av att jag hörde kaffebryggaren. Då hade Paui startat den, gött att komma upp till färdigt kaffe! Hann tjöta lite en timma innan Paui gav sig hemåt eftersom hon skulle jobba sen. 
Supermysigt har det iallafall varit! Tror aldrig jag kommer växa ifrån sleepovers. Haha. Och förhoppningvis blir det väldigt mycket mer av det längre fram. Wiho! 

Har inte alls en aning om vad jag ska hitta på idag. Uppsatt att jag kan jobba ikväll men ingen har ringt hittills så lär nog inte behövas idag. Haha. 
Se om systeryster är sugen på Gekås kanske.. Höhö. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0