Äru go eller?

Förra helgen var det kalas för Isabelle som hade fyllt 9 år.
På kvällen åkte jag till Cornelia och vi hade sleepover. Supermys!
Tacos, mello och en maassa tjöt. 


På söndagen körde Cornelia hem mig på eftermiddagen. Plockade upp Nattis hos Robbin. Väl hemma så blev det pulkåkning tillsammans med Angelica, Abra & Caspian. Sedan åt de kvällsmat hos oss. Mys! Sedan hann vi mysa lite innan det var sängdags.
I måndags gick vi upp tidigt för att åka till Göteborg med Daniela, Oliver & Noomi. Gick på Universeum. Mycket uppskattat av både barnen och oss. 
















Efter flera timmar på Universeum så blev det lite kvällsmat på Donken innan vi åkte till Bor där vi spenderade natten.
När ungarna hsde somnat så kollade jag och Daniela på film och käkade god fruktsallad. 

I tisdags busade ungarna ett par timmar innan vi åkte in till Värnamo där det blev lunch på Rose garden. Skitgott!
Efter det var det dags för mig, Nattis & Oliver att gå på bio. 

Kollade på Big hero 6. Den var faktiskt bra och Nattis & Oliver var helnöjda. 
På kvällen kom mamma och pappa till Bor för att äta kvällsmat innan vi åkte hem till Smålandsstenar.

Igår hade vi en riktig städdag här hemma. Hjärtat var superduktig och städade sitt rum själv och dammsög/skurade själv där inne. 

Var nere och handlade med pappa och hämtade ut lite paket.  

Beställde ju detta från name it förra veckan. Allt var skitfint och Nattis var såå nöjd över sina nya kläder. 
Fick även hem en kavaj, en tunika & en klänning till henne som jag hade beställt från en annan sida.
Det är tur att jag börjat köpa i storlek 110 nu istället, för det är ju nästa storlek och det behövs ju snart då 98/104 börjar bli lite smått i armarna. 
Byxor kommer hon dock inte kunna ha större än 104 än då hon är lite kortbent. Haha. 

Idag har hon varit uppe hos grannen (Dalila) och lekt. Just nu är de ute med Dalilas pappa. Kul att hon har en jämnårig kompis som bor här. 

Nåja, får se vad vi hittar på resten av dagen. 
Imorgon ska vi iallafall träffa Johanna och så hoppas vi såklart på att Pontus, Carro & Ellie kommer hit i helgen. Saknar de som fan! (Mest Ellie, hihi)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0