Underbar påsk ..

Vilken påskhelg vi har haft! 
I fredagskväll kom Mathilda hit och hjälpte mig måla/skriva till Nattis kommande skattjakt. Blev SKITBRA!! 




Hon sov här även i fredags för att hjälpa till att få ut ledtrådarna utomhus på lördagen utan att Nattis märkte något. 
Allt gick enligt planerna.
Nattis vaknade och fick syn på brevet från påskharen i brevinkastet. Helt uppe i smöret var hon! 

Tog henne nästan en halvtimma att gå igenom alla ledtrådar och "uppdrag". Superroligt var det! 
Och en nöjd tjej hittade till slut sitt påskägg. 

Var ute en liten stund, Becka kom förbi och hade köpt en påskpresent till Nattis. Söte! 
Sedan gick vi in och badade och fixade oss inför dagens påskfirning. 
Äggmålning, påskmiddag och sällskapsspel hos Johanna & Robin. 
När vi skulle käka efterrätt så var ena chokladsåsen skitseg att klämma på. Slutade med att den exploderade i hela deras kök. Hahahaha! 





Supertrevlig eftermiddag/kväll iallafall! 

Igår var vi ute i princip hela dagen. På eftermiddagen stack vi bort till mamma och pappa för att fixa mitt styre på cykeln. Sedan stannade vi på åtterråsskolan för att leka en stund.





Efter det skulle vi ha cyklat hem men Angelica bjöd på smörgåstårta och barnen lekte en stund. 
Väl hemma så blev det ett bad innan det var dags för Nattis att lägga sig. 

Imorse väcktes jag av denna synen:

"God morgon mamma! Jag har gjort frukost till dig."
Åh, söta unge!! Tyckte jag enda fram tills hon kläckte ur sig "När du dör mamma... Får jag din telefon då?" HAHAHAHA! Aa tack för den du! 

Har spenderat även denna dagen utomhus. 



Gullan & Linnea satt här i några timmar på eftermiddagen. Mys! 




Var nere och handlade med pappa strax innan sju. Sedan hem och fixa käk snabbt som attan. Fick bli ugnspizza idag då tiden hade hunnit springa iväg. 
Nattis sover gott i sin säng sedan en stund tillbaka. 


Jag upptäckte att jag har fått en hel del färg idag.... Snygg bonnabränna! Dags att börja tänka på vad man har på sig nu när man spenderar dagarna utomhus. Haha. KräftMilla är back on track... 

Nä, nu är det snart dags för ex on the beach. (Sverige)  Ännu ett program som gör mig till en dålig förebild för Nathalie. Hahahah.. Är ironisk för er som inte förstod det. Haj!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0