Rullared ..

Jahaja.
I måndags var det jobb mellan 7-15.30. 
Igår jobbade jag 9-13 & 16-21.
Idag sov jag till halv ett eftersom jag ska jobba natten idag. När jag vaknade var det dags att få på sig kläder och göra sig klar direkt eftersom jag skulle följa med Angelica, hennes mamma och barnen till Ullared. "Jag skulle knappt ha något" Jo visst...


Blev uteleksaker till Nattis, även en rockring.

"Fågelburar" Blev så kär i Johannas sån så var tvungen att härma henne med den. Köpte även en vit som hänger på altanen nu. 


Och så klart kläder till Nattis...... Hahahah. Kan ju inte låta bli! 

En söt liten uggla som får stå och välkomna i hallen. Höhö.

Blev även en del plagg till mig.
En vit spetsklänning, två par mönstrade byxor, en korallröd stickad tröja, en korallröd kjol med spets. Och en suuuuperfin vit sjal med spets. Den kommer användas flitigt ihop med min rosa vårjacka & skinnjackan. 

Hittade även ytterligare en doppresent till Ellie. Och en supersöt body som hon får i "påskpresent" eller något.. Haha. 

Hade tänkt köpa mer till altanen men eftersom Angelicas mamma inte har stor bil så hade det varit dumt att chansa på att det fick plats. Så det får det bli nästa tripp. Fick iallafall med mig en söt liten solcellslampa med en fjäril på som ska få lysa upp altanen på kvällarna. 

Handlade även lite kläder till Chelsea & Jack åt Therese. SOM FÖR ÖVRIGT FÅR KOMMA HEM IMORGON!!!!!! <3 Ååååhh! Lyckan är total! Inte en dag för tidigt!! <3 Så dit blir det säkerligen en tripp antingen i helgen eller nästa vecka. 

Nu sitter jag och njuter av en kopp kaffe. Ska alldeles strax fixa lite käk och sedan göra mig klar för att dra till jobbet. 

När jag vaknat imorgon hämtar jag hem mitt hjärta från dagis och får ha henne fram tills nästa söndag!! Som vi ska mysa och ha det bra! <3 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0