Försvinn dumma smärta ..

Igår var det som sagt skola. Kul att träffa alla igen, trots att man bara träffar de flesta i skolan så saknar man många av dem när man har varit borta. 
Idag hade vi inte första lektionen så fick en liten sovmorgon. Gatt! Efter skolan så skulle Hanna på intervju så jag och Emeli gick i lite affärer medans vi väntade på Hanna som var dagens chaufför. 
Inne på Kappahl hade de fått in lite nytt så blev tre plagg till Nattis & ett par byxor till mig. 


När jag hämtat hjärtat sen så var vi både frusna och trötta så vi hoppade ner i ett bad för att piggna till lite. 
Sedan blev det mat och mys innan hjärtat somnade. 
Strax innan tio vaknade hon och bara skrek. Frågade varför hon var ledsen men fick inget svar. Efter typ 5 minuter somnade hon om. Sen vid tio vaknade hon igen och gallskrek/grät och sa efter en stund att det var vänster öra som gjorde ont. Gav henne Ipren efter ca. 10 minuters gråtande. Efter 40 minuter verkade äntligen iprenen ha gjort sitt och då lugnade hon sig och la sig ner och somnade. Har lagt henne med huvudet högt nu och även ringt vc så de ringer upp mig direkt imorgonbitti. 
Öroninflammation till 90% men vill ändå ha det bekräftat. Och vad jag förstod det som så får man även antibiotika när trumhinnan har spruckit. 
Stackars min lilla fis, hjärtskärande att se henne ha så ont och inte kunna göra mer än att vänta på att iprenen ska göra nytta.. 

Så imorgon missar jag ännu en skoldag... Nåja, inget jag kan styra över. Bara hoppas att hennes öra blir bra fort. <3 




Nu ska jag försöka somna, går ju inte vara säker på att jag kommer få sova hela natten om hjärtat vaknar av smärta sedan. Så Nattinatti!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0