Städtant ..

Idag har vi städat här hemma. Tog ett tag att få igång Nattis, men när hon väl satte igång så gick det toppen! Hon städade nästan hela rummet själv (jag hjälpte bara till att sortera några grejer som låg fel), bäddade till och med sängen själv. Inte så som jag brukar göra, men jag lät det vara och gav henne beröm istället för hon var supernöjd. Lilla pluttan. <3 
Sedan ville hon även dammsuga sitt rum själv. Stora tjejen! 

Idag fick jag även se hennes dagisfoto, blev kanonbra så beställde hem de direkt! Även gruppfotot, har jag tagit varje år innan. Kul för henne att ha sen, tänkte plasta in de korten och göra typ en "bok" som man kan bläddra i och kan fylla på allt efter åren går. 


Såå vacker hon är mitt lilla hjärta! <3

I eftermiddags var hon och lekte lite med Abra. Sen när hon skulle hem så frågade jag om jag skulle möta henne eller om hon ville gå själv (bor på gården jämte och jag & Angelica ser hela vägen från fönstret) och hon ville minsann gå själv. Så såg henne komma springandes helt överlycklig. Hihi <3 

Sedan var vi nere i affären, handlade grejer till pepparkakshus som vi ska göra någon dag och så hämtade jag ut paket. Det innehöll Oliver & Rasmus julklappar. Så nu väntar jag bara på Ryans och några av Nattis grejer också.

Kollade andra avsnittet av julkalendern också, vet inte riktigt vad jag tycker om den. Hoppas den blir bättre för än så länge känns den inte det minsta rolig. Ingen julkänslan i den alls..  

Nattis somnade i tid idag, ska jag också göra då det är jobb 7-16 som gäller imorgon. Kul att träffa "kollegerna" och de som bor där igen. Var ju en vecka sedan jag var där och jobbade nu. 
Imornkväll ska jag umgås med Padde, myyyys! <3 Längesen nu! 

Nä, färdigtjötat för idag. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0