Rullared ..

Dagen har bestått av städ, lek, fika med Gullan och sedan en tripp till Ullared. 
Köpt skitmycket, trodde det skulle gå på dubbla summan av vad det faktiskt blev. Så det var ju positivt! Höhö. 
Även handlat/letat grejer till andra så det tog hälften av min tid. Haha. Men syster kommer bli nöjd iallafall eftersom jag hittade det mesta hon ville ha. Blev typ en hel kasse med hennes grejer. Haha.

Nu är vi på väg hem, så när vi väl är hemma så ska nattis i säng direkt. Ska ju jobba imorgon så känns sådär skysst att dra upp henne kl 6 när hon inte kommer i säng förrän 21.. Tur det händer så sällan.. Hon är iofs inte ens trött så hade kanske inte somnat tidigare ändå. 

Nååååja. Ikväll är det final i paradise, awesome! Tråkigt dock att både det och big brother inte går sen. Det som har sysselsatt mig när nattis lagt sig ju.. Haha. 

Nä, nu ska jag sluta skriva innan min täckning försvinner. Haj!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0