Pictures ..

När jag satt och slog in alla hjärtats julklappar så kom posten. Både dagisfotona och alla kort som jag har framkallat.
Så när julklapparna var färdiginslagna så satte jag lite foton i ramar och satte upp på Nattis rum. 
Vid sex kom hon hem och var väldigt nyfiken på julklapparna. Men jag sa att tomten hade sagt att han tar tillbaka dem om man öppnar något innan julafton. Så hon har inte varit och pillat på de. Hihi.


När hon skulle gå och lägga sig så bäddade hon med maaassa gosedjur. Ett under att hon klarar ligga där.. Haha. 



Har packat och förberett inför morgondagens luciatåg på dagis. Klockan är ställd på 6.20. Får se om vi har tålamod till att locka henne hår lite imorgon eller om vi låter det vara som det är. Hon får bestämma själv. 

Nu är det bara en halvtimma kvar tills finalen av big brother sänds. Ruuuuligt!
ida
2014-12-15 @ 16:14:05

Uppdatera mera! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0