Nu är det jul igen ..

Igår gjorde jag inte ett skit på hela dagen mer än att kolla på skräpserier på MTV. Usch, inte sugen på något alls igår. När det började närma sig kvällen så började jag dock känna olusten över att vara hemma själv. Så min kära Mathilda kom till undsättning och räddade mig från ensamheten. <3 
Kollade på två filmer. Fury & the giver, bra filmer båda två. Massa tjöt också såklart! Skönt att hon kunde komma hit, hade på känn att det skulle bli en jobbig kväll annars. 

Wellwell. Idag ska jag hämta mitt älskade hjärta hos sin pappa. Sedan beger vi oss ut till Bor där vi ska fira jul igen. Nästan alla syskon med familjer, mami & Papi med såklart. Är bara Therese, Martin, Chelsea, Jack, Pontus & Carro som inte kommer. Förståeligt då Therese och de som sagt bor på sjukhuset i Lund och Pontus & Carro har ju en baby on the way (6 dagar kvar till beräknat datum, längtar ihjäl mig!!!) så Carro får väldigt ont när hon sitter i en bil för länge. 
Ska iallafall bli mysigt! Blir först fika, sedan julklappsutdelning till barnen & sedan kör vi på tacos till kvällen. (Slopade julmaten i år då de flesta redan ätit massa julmat nu dagarna innan)

Nåja, nu ska jag få på mig kläder och göra något år mitt hår som står åt alla håll och kanter. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0