Now it's christmas for real ..

Idag har vi storstädat, haft mysfika med Gullan och jag har varit med pappa i Anderstorp och Gislaved. 
Pappa undrade vad nattis ville ha i julklapp och jag kom inte på någonting. Men häromdagen såg jag en jättefin 16tums cykel på en loppis på Facebook. Så sa till pappa att de kunde köpa den till henne i julklapp. Så var och hämtade den i Anderstorp. Den var ännu finare i verkligheten och såg inte ens använd ut. Nattis kommer bli överlycklig! (Därför hon inte fick följa med eftersom vi skulle hämta den, så hon fick vara hemma med Gullan så länge) 
Sedan blev det en runda in på rusta och Willys med. 
Köpte mig en liten julgran, chansade på att den skulle få plats och det gjorde den! Supermysigt blev det! 


Köpte även läsglasögon som jag hade tänkt använda när jag sitter vid datorn eftersom jag har den kopplad till tvn. Sitter och kisar när jag läser något på datorn. Men provade de nu framför tvn och det blev bara suddigt.. Funkar bara på nära håll. Så det sög ju. 


Imorgon är det jobb som gäller mellan 7-14. Sedan åker hjärtat till sin pappa.. Vill inteee! Kommer behöva vara hemma själv till på fredag eftersom jag inte kan åka iväg tidigare då nattis har lucia på dagis på fredag. Ska iallafall iväg till Pontus & Carro över helgen, älskade människor som får mig att må bra! 
Bara att försöka bita ihop två dagar eller tvinga hit folk så jag slipper vara själv. 

Pontus tog även körkort idag, stoooort grattis min kära bror! <3

Nu ska jag kolla big brother igen. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0