Lycklig ..












Underbara julafton lider mot sitt slut. Vi har haft en sååå bra dag!! 
Kalle anka, julklappsöppning, julmat, spelat spel och Nattis fick träffa tomten. Robbin klädde ut sig till tomte och kom upp till mamma och pappa. Nattis blev rädd först men gav honom sedan flera kramar och en skumtomte. Hahaha. När vi gick in sen igen så sa Nattis. "Mamma, jag tror att det var papp som hade klätt ut sig till tomte" 
Nae, sa vi. Varför tror du det?
"Jo för tomten låter som pappa"
Vi övertygade henne om att pappa kanske bara låter som tomten och det köpte hon. Haha. Hon berättade stolt om tomten sen när hon pratade med Robbin. 
Nattis har fått massa fint idag. Maaaassa frostgrejer, cykel, monsterhigh-sparkcykel, monsterhighdocka, Barbie, bok, spel, pyssellåda, pussel och säkert mer som jag har glömt. Hon är iallafall superlycklig för alla sina nya grejer. Just nu ligger hon i sin säng med sitt nya frostnattlinne och sin elsadocka. <3 
Kunde inte bett om en bättre dag! <3 

Imorgon ska vi kanske bort till mamma och pappa igen och äta änglamat beroende på när de går upp. 
Sedan ska Nattis tillbaka till sin pappa och spendera resten av veckan där. Buh! 
Jag ska iallafall jobba 14-21 imorgon och 6.45-15.45 på fredag. Så tiden ska nog rulla på tills jag får hem henne igen. 

Nä, nu ska jag fortsätta titta på tomten är far till alla barnen. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0