Bad luck ..

Helgen var kanon.
Malin sov hos mig hela helgen så fredagen blev det tacos och massa tjöt.
Lördagen jobbade jag mellan sju och ett, hade smyckesparty vid två och Chappen på kvällen.
Köpte massa fint på smyckespartyt, ska definitivt ha ett igen.
Söndagen var det jobb mellan ett och nio.
Igår hämtade jag hem en magsjuk liten tös. Hade börjat redan på söndagen.
Var som tur var inte spysjuka iallafall.
Idag är hon bra i magen igen men har dock åkt på världens allergichock.
Hon är känslig som fan mot myggbett så det har resulterat i stora jävla nässelutslag hela dagen. Skulle ringa och rådfråga vc men dom ville ha ner oss direkt trots att Nattis hade haft magsjuka.
Kan sätta sig på andningen så fick utskrivet kortisontabletter som ska tas direkt om det påverkar hennes andning.
Köpte även myggspray som jag ska smörja henne med varje kväll.
Ett tag idag skrek hon av smärta. "Ta bort dom mamma! Jag vill inte ha dom"
Sved i hjärtat då jag inte kunde göra något för att lindra hennes smärta.. Usch, stackars min lilla plutt.. <3

Imorgon på kvällen är Nattis iallafall smittfri från magsjuka så på torsdag kan vi återgå till skola/dagis igen.
Pratade med min lärare idag och jag hade jävlar fått godkänt på mitt etikprov. Var hundra procent säker på att jag skulle få göra om det. Men nahä, måste varit något rätt av alla mina gissningar. Haha!

Snart kommer förhoppningsvis lilla Chelsea och päronen hem, då ska jag minsann dit och hälsa på direkt. Mysa & busa massor med mosters lilla tjej. <3

Nä, nu ska jag snart sova.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0