Jobb ..

Fick inte hem Nattis i söndags, hon skulle minsann sova hos pappa en natt till.
Måndagen var jag på utbildning, blev bjuden på supergod lunch på Hagis efter.
Sen hämtade jag hem hjärtat, blev utomhuslek i princip hela eftermiddagen.
Idag var vi hemma båda två på förmiddagen, mys och bus. Vid ett lämnade jag henne på dagis för att sedan bege mig och jobba ett kvällspass.
Nattis sover hos Gullan inatt, glad tjej som fick sova där.
Imorgon jobbar jag igen, fast från 6.45-14.00.
Så nu slipper jag oroa mig över ekonomin i sommar. Juni/juli klarar vi oss och augusti mer än väl. Dock går den lönen till mina tänder... Haha.

Imorn kommer Ida hit någon gång efter jag slutat. Längesen nu, och snart flyttar hon helt. Buuuuuh!!!
Torsdagmorgon är det tandis för Nattis som gäller och förhoppningsvis går vi till utebadet sedan för att spendera dagen där. Visar fint väder då än så länge.

Nä nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon. Natti!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0