Sommar, sommar, sommar ..

Snart en månad sedan jag skrev.
Jag har jobbat nästan hela sommaren och det innebär att jag knappt hunnit träffa mitt hjärta. Igår hade jag henne hemma för första gången sen förra söndagen. Usch, ångest! Aldrig varit ifrån varann så mycket som i sommar. Och Nattis har nog saknat mamma med, för igår fick jag världens bamsekram när vi vaknade. "Jag älskar dig mamma!" Mitt underbara lilla hjärtegull.. <3
Nu är hon hos Robbin igen eftersom jag ska jobba inatt. Sen är jag ledig tills på lördag. Men på torsdag ska Nattis iväg med Jenny & Fredde till djurpark så då ses vi knappt heller den dagen.

Vi har iallafall hunnit med kalas för Chelsea & Noomi, möhippa för Louise, bröllop för Jimmy & Louise, utebadet.
Nattis har även fått hål i öronen, det gjorde vi den 19e. Hon har pratat om det länge och när vi gick förbi puss i Värnamo då som jag blivit rekommenderad så frågade jag henne om hon ville, och jaaa. Hon var såå duktig! Blev rädd för smällen när hålen togs men sa inte ett ljud om att det gjorde ont på hela dagen sen. Dom är fortfarande jättefina så det ska nog gå utmärkt. Hon blev iallafall såå fin i det, mammas stora flicka! <3

Jag var även på måndagsklubben förra veckan, drog ner efter jobbet och fan så kul vi hade! Förstår inte varför jag inte varit där tidigare.
Nattis har hunnit med en massa roligheter under sitt sommarlov: Astrid Lindgrens värld, high chaparall, Malmö en vecka, Bakken i Danmark och så ska hon ju till djurpark på torsdag.
Jag ska även försöka hinna med äventyrslandet med henne, och Chappen blir det nog nästa vecka.

Nästa vecka jobbar jag måndag, onsdag natt & söndag. Söndagen är min sista dag denna sommaren och sedan har jag en veckas semester (längsta under hela sommaren) innan skolan börjar. Ska bli såå skönt! Trivs verkligen på jobbet men förra veckan var riktigt intensiv och sömnen funkade inte som den skulle efter två nattpass och sedan gå över till kvälls och dagpass.
Så nu längtar jag faktiskt lite efter att börja skolan och få in våra vanliga rutiner med fasta tider på kvällen och morgonen.

Funderar på Nellyoutleten på torsdag när Nattis är iväg, får se om någon mer är sugen.

Trots mycket jobb, saknad efter Nattis så har denna sommaren varit bra. Vädret har absolut inte gått att klaga på.
Är inte ens det minsta sur över att det regnar idag, behövs nog till och med.

Får se om jag lyckas sova något mer innan nattens jobbpass, annars får jag ta igen det imorgonbitti.

Nu ska jag försöka plocka undan lite här hemma så jag slipper tänka på annat än att bara mysa med hjärtat imorgon. <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0