Älskade sommar ..

Midsommar har passerat och den spenderades hos syster med familj i Gislaved med andra syster och familj och en del av Martins familj. Var en toppendag och det är precis så att jag vill att Nattis ska veta hur en midsommar är.
Dagen efter åkte vi till Ljungby för att bada på äventyrsbad tillsammans med Hanna, Robbin, Malin, Rickard & Dennis. Himla roligt för både barnen och oss vuxna.

Har jobbat, varit på utebadet, ullared, lekt massor ute och träffat vänner.

Nu i helgen var Nattis hos Robbin så jag åkte ner till Tylösand direkt efter jobbet i fredags. Fredagen bestod av skoshopping, två par till mig och två par till hjärtat. Grillning och minigolf.

I lördags hämtade jag & Robert Johanna på stationen i Halmstad samtidigt som vi vinkade av Sandra & Ryan som skulle åka hem.
Väl tillbaka i husvagnen korkade vi upp.
"Förfestade" lite innan after beachen. Duojag som spelade, och fyfaaan vad bra dom är!!! Inte konstigt att jag längtat efter den dagen i månader.
Hade sån jävla tur med vädret också!
Sen blev det promenad tillbaka till campingen, käka uppe på resturangen där uppe och sedan duscha.
Efter det var den riktiga förfesten i full gång, då med Paui, Skogen & Kajsa också. Blev ölkubb, dans och sång innan taxin kom för att ta oss till stan.
Först blev det Bulls uteservering och sedan drog vi till Mårtenssons.
Avslutade kvällen med cheeseburgarkrig på bussen, åkte för långt, fick gå hem och fick skjuts dom sista 100 meterna. Haha!
Sjuuukt bra dag med andra ord!

Bakfyllan därefter höll i sig i två dagar, ingen hit.
Jobbade igår och är ledig idag/imorgon innan jag går på en helhelg på jobbet.
Nattis ska som sagt spendera väldigt mycket tid hos sin pappa under semesterveckorna pga att jag ska jobba en hel del.. Så nu blir hon borta fre-tis minst. Buuuh!
Men what to do? Pengarna behövs ju verkligen.
Nåja, hon lär inte lida av det. Nu i helgen ska dom till Astrid Lindgrens värld. Eller till "Pippi och Ilsson" som Nattis säger.
Åh kommer sakna henne så nu när vi ska vara borta så mycket ifrån varann. <3 Hela min värld ju...

Resten av månaden består av: jobb, jobb, jobb, kalas för Chelsea & Noomi, bröllop för Jimmy & Louise och eventuellt några roligheter med Nattis dom dagarna jag är ledig. Sååå sugen på äventyrslandet i Halmstad.
Även på Liseberg! Får se vad man lyckas klämma in.
Just fan, fyller ju år snart med. Fyller ju år samma dag som Chelsea och ska dit på kalas den dagen så jag får ge plats åt lilla fröken bus istället. Roligare för henne än för mig nu när jag är "gammal" haha.

Nä, nu ska jag lägga med min fis och mysa henne till sömns. <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0