Sol ..

Underbara dag!
Först skola med mina härliga flickor. Sedan hem och sätta sig på altanen i sooolskenet. Ida kom upp med fika som vi avnjöt på altanen.
Sedan hämtade vi Nattis och var ute en bra stund.

Har hämtat ett sängbord som är tillhörande Nattis säng. Blev himla gulligt, ska bara komma på vad jag ska köpa att ha på.

Sedan hem och laga mat ihop med Idus, enchilladas. Mmmm!!

Vill ha vår NU, inveg min skinnjacka idag. Vill kunna ha den jämt nu!

Oh förresten!
I måndags började Nattis sova utan blöja på natten. Tog upp henne vid halv ett och kissade henne. Ingen olycka.
Inatt samma sak fast jag kissade henne vid tolv istället. Helt döda båda två då jag hade ställt klockan då. Haha!
Ingen olycka inatt heller.
Såå stolt över henne och hon är så stolt på morgonen "inget kiss mamma". Min stora tjej. <3

Hade jag vetat att det skulle gå så bra så hade jag aldrig dragit ut så länge på att pröva. Hon har ju trots allt varit torr på dagen sen våras/tidig sommar.

Imorgon blir det skola, fika med Johanna.M & Albin (kanske Ida) och kvällen spenderas med Padde som flyttar till Halmstad på fredag. (Buh!)

Nu ska jag duscha och sedan kolla hart of dixie innan jag somnar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0