silly me ..

I förmiddags åkte vi till Gislaved med Hanna & Nova.
Kollade i affärer och Hanna skulle in på ams en snabbis.
Hittade ett diadem till Nattis för 10:- supergulligt var det.
Rosa med stor rosett och paljetter på.
Mötte även en tjej som skulle sälja en heldräkt till mig.


25:- för denna, rena kapet!
Och hon blev sååå fin i den. <3


Sen lyxade vi till det med Bambu, gott som fan!
Mysig förmiddag var det.



Nattis somnade direkt när vi kom hem och likaså jag.

Hade bestämt mig nu för att INTE handla mer kläder/impulsköp i affären denna månaden eftersom jag kommer ruinera mig själv om jag fortsätter handla kläder så som jag gjort på dessa 5-10 dagarna..
MEEEEEN, så har vi ju det där jääävla tradera.


Hur i hela friden skulle jag kunna motstå dom här?! Och hade jag inte tagit köp nu så hade dom blivit betydligt dyrare eller köpta av någon annan.. 86 kr gick dom på. Inte dyrt för ett par så fina jeans, meen. Så var det ju det där med att jag inte skulle handla mer kläder denna månaden..
Nåja, nu har jag iallafall köpt dom och jag är nöjd.
Men nu ska jag inte ens gå in på tradera eller någon klädsida mer tills barnbidraget kommer iallafall... Haha.

Sjukt att man kan vara så snål när det gäller kläder till sig själv. Hade ALDRIG fått för mig att handla kläder till mig själv för dom summorna jag handlar till Nattis, men ändå har hon en knöökafull byrå + ca 20 klänningar som hänger i garderoben. Hjärtat är iallafall värd varenda pryl jag har köpt till henne. <3

Sugen på att gå och bada någon dag, får se om vi kan planera in någon eftermiddag när hon sovit middag. Helst hitta badsällskap också. Mysigare om man är fler.

Imorgon blir det storstädning av lägenheten medans hjärtat är på dagis. Blir ju så fruktansvärt smutsigt i hallen när man kommer in med sina skitiga och blöta skor.

Nä, sluttjötat för idag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0