storhandla ..

Hejhopp. :)

Idag har vi varit iväg nästan hela dagen.
Följde med Hanna, Robbin & Nova till Värnamo för att storhandla. :)
Stannade på Bambu och käkade först, visst jättegod mat men så smakar det ju typ på vilken kinaresturang som helst. :P Iallafall det jag åt. :P Haha.
Nattis satt och tjötade/skrek för fulla muggar, hon ville också ha mat. Så hon fick smaka lite hon med. :P

Sen var vi inne på citygross, willys & smålänningens. :P Blev mat och massa leksaker till Nattis som hon kan ha i badkaret och även utanför. :D
Köpte också en stor ljuslykta som jag ska ha på min altan. :) Blir nog himla tjusigt!

Snuttan har ju bara sovit i förmiddags så hon var helt slut när vi kom hem innan, somnade typ direkt.
Får väcka henne snart så hon somnar ikväll sen. :)


Senaste dagarna har jag haft riktig beslutsångest, har aldrig haft barnvakt till Nattis innan över natten.
Och det är ju gisledagarna nu i helgen och jag tänkte på ifall jag skulle gå ut på lördagen.
Och efter många om & men och lite pepptalk så bestämde jag mig för att en gång skadar inte. :) Handlar ju mest om när hon sover ändå. :)
Det är min kära systeryster Triss & Martin som ska ha henne, dom verkar väldigt glada över det så hon ska nog få det kanonbra. :D
Frågade ifall jag skulle skicka med resesängen. "Hon sover väl bättre om hon får sova i våran säng" hihi, så hon lär nog inte klaga när hon får sova i samma säng som dom. :)
Blir ju iofs ett dygn vi är borta ifrån varann eftersom jag har lovat Padde att komma och kolla på hennes bal i Halmstad på söndageftermiddagen. Men får se om Triss och Martin orkar ha henne tills dess eller om Robbin kanske tar över. :P Får se, får se. :)
Kommer iallafall sakna ihjäl mig efter min lilla snutta! <3

Fick hem en hellokittyklänning till Nattis idag med, urgullig! :) Rosa & pluttig. :D hihi.

Förövrigt så är jag trött på detta väder nu, vad hände med vårt fina väder? Jag har ju förfan bleknat igen..
Jag som var superbrun. :( NU VILL JAG HA SOL & VÄRME!!!!

Nu ska jag snart väcka snuttis, så hej på er. :*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0