dop ..

Hejhopp. :)

Idag var en stor dag, idag döptes min älskade lilla dotter. :)
Jag är uppvuxen med att man döps så för mig är det en självklarhet. :)
Har varit lite stress med att fixa allt och sånt där, men jag klarar allt. ;D Och så klart med lite hjälp av vänner/familj. :)

Dopet gick iallafall jättebra, hon skrek en liten stund men annars var hon så duktig så. :D
Och det var jättekul att alla dom som var där kom, bjöd på fika efteråt nere i församlingshemmet. :)
Var mysigt, och systeryster hade fixat målarhörna till alla barnen så dom hade lite underhållning. :)
Till sist var det presentöppning och gud så mycket fina grejer hon fick!!! Tusen tack allihopa, ni är för söta! <3
När dom som skulle hem hade gått började jag & dom som var kvar att städa iordning. :)
Ännu en gång, tack för all hjälp! Nattis följde med Gullan hem sålänge eftersom jag hade vagnen där och hon behövde sova, så Gullan tog med henne så hon skulle somna i vagnen. :)
Underlättade även för städningen att bara kunna få det klart. Gick faktiskt hyfsat snabbt.

Var ju egentligen meningen att Nattis skulle till sin pappa idag eftersom det är jämn vecka, men blev för sent så jag stannade hemma med henne istället för att gå ut och festa. :P Mer mys åt mammsen & även spara pengar. Helt toppen ju! :D
Vi har spenderat kvällen inne hos Gullan, kollat på film, jättemysigt. :) Älskar att sitta och tjata med henne, när jag blir äldre ska jag bli som henne! :D

Hjärtat ligger och sover så sött i sin säng och jag ska snart också gå och lägga mig. :)

Imorgon får vi eventuellt besök av Sara & John en stund, dom har ju inte träffat Nattis ännu och nu var dom hemma i Smålandsstenar. :)
Sen får vi se vad som hittas på resten utav dagen, ska iallafall städa lägenheten & ställa iordning alla sakerna hon fick på dopet. :)


Haft en toppendag och idag är en sådan dag jag inte kan undgå att tänka på hur lyckligt lottad jag är. :D
Har världens finaste dotter, familj & vänner!! Behöver inte någonting sålänge jag har er. :) <3

Nä, nu får jag avsluta så jag kan göra mig redo för sängen. :) Natti. :*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0