JAG ÄLSKAR DIG !!


Jag är sååå lycklig! Denna lilla fina tjej förgyller mina dagar.
Bara idag har hon börjat med massa nya saker som gör mig till den stoltaste i världen!
Älskar att bara gå och pussa på henne hela tiden!! :)
Älskar att busa med henne så hennes otroligt vackra leende kommer fram. <3
Älskar att mysa med henne när hon ligger och kramar mina fingrar.
Älskar att trösta henne när hon är ledsen.
Jag har haft sån tur med henne, hon är världens snällaste!
Sover bra, äter bra (för bra nästan! haha), inte ofta hon är riktigt arg, utvecklas bra och framför allt: Hon är en frisk liten tös som till och med kickar ass från mammas hosta. ;D hihi. <3

101014 - Är & förblir den bästa dagen i mitt liv! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0