vaknade glad ..

Hallojsan!

Jag vaknade glad i morse.
Klockan var 6 och jag vaknade utav att jag hade ont i både magen och ryggen, men det slutade efter en liten stund.
Och ni kan ju tänka er hur svårt jag hade att somna om sen igen när jag precis trott att det skulle sätta igång. :P

Har varit lugnt i magen resten av dagen så får väl se..

Idag har jag iallafall varit hos barnmorskan, hon kollade allt hon brukar och det var i sin ordning. :)
Efter det mötte Joje mig vid netto och sen gick vi hem till henne och kollade valparna, ååh!
Dom små bäääsarna, jäklar så söta dom har blivit. Helt små och lurviga. =D
Sen satt vi och tjötade fram tills hon skulle iväg till Värnamo.

Gick hem och lagade mat och kollade tv.
Gick bort till Robbin & Hanna för att hjälpa Hanna med sina ögonbryn men blidde inget av det idag. :P

Väl hemma igen så satte jag mig och kollade på kungarna av tylösand och åt smörgåsrån & gräslöksost. =)
Sedan blev det en varm dusch och nu sitter jag i sängen och lär snart inta liggläge och kolla på något program.

Nä, hörs imorgon gott folk. nighty ;*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0