barnvagn ..

Hallå snyggves! =)

Idag när vi vaknade satte vi oss och drack kaffe innan jag skulle iväg med syster D till Jönköping för att kolla på barnvagn. =)
På vägen dit så tickade bensinmätaren ner skitsnabbt så vi fick lite halvt som halvt panik. :P
Klarade oss precis till en bensinmack men fick jäklar putta bilen 2 meter för att komma fram till tankgrejen. :P
Och Daniela den dumma jävlen försökte stanna bilen genom att dra i bakluckan! HAHA! :D

Väl framme hos dom som sålde vagnen så kollade vi att allt var i sin ordning, eller ja.. Daniela kollade. :D
Den var i jättefint skick, bara lite ytligt som ska borstas av sen är den kanon! :)
Fick ju vagnen i födelsedagspresent av Daniela & Johan, så tuuusen tack ännu en gång! <3

Innan det var dags för hemfärd blev det mat på donken & en runda inne på Ikea. =)
Daniela hade ju inte tagit med sig sin vagn eftersom att min skulle få plats, så Oliver fick ligga i den och det var ju perfekt att "provköra" den, måste säga att den är riktigt skön att "köra". =) Jättelätt att köra och inte alls tung. =)
Inne på Ikea köpte jag småskålar, köksredskap, en ram & en toaborste. :P Gick på 40 spänn så ännu en gång kom jag undan billigt. ;D haha!


Lilla Oliver på hemvägen, trött liten sötnos! :) <3

När jag väl var hemma i Smålandsstenar igen blev det kaffe och tjöt med en uttråkad Joje som till och med hade tänkt att dammsuga här för att hon hade haft så tråkigt! haha. :D
Sen gick vi bort till Gullan på ännu mer kaffe & bus med lilla Timothy. =)

Nu sitter vi här hemma och väntar på att se om det ska hända något roligare än att sitta här och vänta.. ungefär.. HAHA! =D
Får väl hoppas att partygudarna är på våran sida idag, Joje har ju redan börjat snutta på sin dricka. ;D

Nä, nu blev det en hel roman! Lägger in veckans magbild i nästa inlägg istället. =)
HAJ SÅLÄNGE! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0