pommes makes me cry ..

Godkväll..
Har hållt mig vaken hittils, har väl mest Padde att tacka. ;D
Är som att hon kunde läsa mina tankar och att hon visste att jag höll på och somna, så då ringde hon flera gånger tills jag makade upp röven för att svara. :D haha.

Har varit äckligt sugen på pizza hela dagen, verkligen längtat efter en hawaii med strips & sås.
Ber bror ringa och beställa åt mig, okej säger han.
Står och väntar på min efterlängtade pizza..
När det gått en timma frågar jag om han ringde.
"Ja men det var för sent och dom körde inte ut."
JAHA?!?!?! OCH DET SÄGER DU NU?
Konsum stängde precis så kunde inte köpa något annat att äta.
Började störtlipa och sa att jag inte ville ha några jävla äckliga pommes idag.
Baby asgarvade åt mig, han tycker det är jättekul med mina humörsvängningar. :D hahaha.
Det gör dock inte jag, för stunden. Just nu tycker jag det är skitkul, kan ju bara föreställa mig hur fjantig jag måste ha sett ut. Haha. :P

Så min kväll har bestått utav tårar p.g.a. pommes. Sounds wonderful, doesn't it? ;D hahaha.

Hoppas dom här hormonförändringarna inte blir långvariga, jag kommer nog bli ett psyko isåfall. :P
Emeli är här just nu, hon & baby spelar wii.
Men jag hade tänkt att gå in och mysa med kudden nu, är riktigt trött.

Så godnatt foaks, ifrån er kära emomilla. :')
emmah - mamma till världens finaste prins, Mio!
2010-03-05 @ 23:03:31
URL: http://emach.blogg.se/

i början när jag var gravid med Mio så gick jag också ner i vikt så det är ingen ovanligt :p




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0