so fine ..

Det är låten som strömmar ur högtalarna nu, dock inte jag som valt. :P
Det är baby som är en wiggah. =D haha (a)

Har precis kommit hem, har varit vid ett inhängnat område här i närheten och släppt hundarna lösa. =)
Dom sprang konstant i en halvtimma, fattar inte hur dom orkar alltså! haha. :P

Ikväll vankas det ju fest, jag är pepp som fan! =)
Ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning.
Sedan ska vi bort till Therese och käka + förfesta. =)
Där efter är det Saras place som gäller, awesome!


Sara & jag för någon månad sedan, var iaf när vi skulle te Sigges. =)

Ida har bestämt sig för att följa med också, skoj! :))

Gissar på en toppenkväll med många nära & kära! <3

Nä, nu ropar duschen på mig! ;*

Hennie
2009-11-28 @ 16:21:22
URL: http://henniiie.blogg.se/

va det inte t.o.m. två månader sen vi var på sigges då den bilden togs? :P tiden går fort ! ;D ses senare!! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0