läxboja ..

Har inte hänt alls mycket sen sist jag skrev, käkat och kollat tv i princip.
Ska snart kolla på nya wallanderfilmen med älskling! :)
Älskar wallanderfilmerna, riktigt bra!

___________________________________________
Måste berätta, innan när jag & Ida åkte bil så var det nyheterna på radion.
Vet ni vad som ska kunna köpas för att förbättra läxläsning hos barn?
FOTBOJA!


Seriöst, ska man behöva sätta fotboja på sina barn för att få dom att göra sina läxor?
Hur skulle det vara med rätt uppfostran istället?
Vem fan har hjärta att sätta en jävla fotboja på sin unge då?
Jag hade aldrig valt att sätta en fotboja på min unge om jag hade haft en, aldrig!!

Så ni som funderar på att köpa en fotboja till era ungar, lär er vara föräldrar ordentligt istället!!!

Vad tycker ni om "läxbojan"?
Hiss eller diss?
Jag stordissar denna idén.

Tessan
2009-05-20 @ 00:18:44

Öhh du är en av dom som hade behövt ha en!

Kent
2009-05-20 @ 08:26:45

Varför göra läxor när alla prov ändå är busenkla? ;p




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0