doing fine ..

Ja herregud, här sitter jag fortfarande och nördar mig.
Lyssnar på massa gammal musik, nostalagi :))
Baby ligger fortfarande och sover den tråkröven. =(

Börjar snurra lite i huvudet nu, ögonen går i kors,
men what the hell, milla fixar ;D
Eller ja, jag har inget val. ^^

Nu är det bara 1 & ½ timma kvar tills vi ska åka till Gvd, så både jag & baby får rycka upp oss nu :P
Ska gå in och väcka honom nu hade jag tänkt mig. =)

Hörs senare ;*

malin
2009-08-02 @ 15:36:35
URL: http://klickmalin.blogg.se/

Hejsan. Nu pågår röstningen på min blogg. Lycka till, frågavänner att rösta kanske vore en smart ide? :P Men du väljer själv. Ha det så bra! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0